عرفان علی تاج کا چترال پر بنایا جانیوالا نغمہ ’’خانہ بدوش ‘‘کو شائقین کی بھر پور پذیرائی۔

چترال( نامہ نگار )پہلی مرتبہ سیاحت و ثقافت کے فروغ اور ترقی کیلئے ٹورازم کارپوریشن خیبرپختونخوا نے وادی چترال پر بنایا جانیوالاخصوصی نغمہ ’’خانہ بدوش ‘‘کو شائقین  کی طرف سے پپور پذیرائی ملی ۔

نغمہ میں کالاش، رمبور، بریر، مدک لشت ، آیون، چترال گول نیشنل پارک، بونی ، کاکلشت، یارخون (بروغل)، شندوراور سوسوم لوئر چترال سمیت مختلف مقامات کی ثقافت کو بھی اجاگر کیا گیا ہے ‘نغمہ کے گلوکار عرفان علی تاج ہیں ،سیکرٹری محکمہ سیاحت محمد طارق نے اس موقع پر کہاکہ سیاحت و ثقافت کے فروغ و ترقی کیلئے بنائے جانے والے نغمہ میں سیاحتی مقامات کیساتھ ساتھ چترال کی ثقافت کو اجاگر کیا گیا ہے تاکہ ملکی سیاحوں کیساتھ ساتھ بین الاقوامی سیاح بھی صوبہ کی سیاحت و ثقافت سے روشناس ہوں، تاہم اس کے بعد صوبہ کے دیگر سیاحتی مقامات کی رونمائی ، ترقی اور فروغ کیلئے بھی ٹورازم کارپوریشن کی جانب سے کئے جانے والے اقدامات کو مزید تیز کیا جائیگااور صوبے کے نئے سیاحتی مقامات دکھائے جائینگے، ٹورازم کارپوریشن خیبرپختونخوا کی انچارج مارکیٹنگ اینڈ میڈیا حسینہ شوکت کے مطابق سیاحت کی ترقی کیلئے اقدامات اٹھائے جائینگے جو کہ مستقبل کیلئے زیرغور ہیں۔

زیل نیوز میں شائع مضامین اور کمنٹس سے ادارے کا متفق ہونا ضروری نہیں
34870cookie-checkعرفان علی تاج کا چترال پر بنایا جانیوالا نغمہ ’’خانہ بدوش ‘‘کو شائقین کی بھر پور پذیرائی۔

کالم نگار/رپورٹر : عطا حسین اطہر

http://zealnews.tv/wp-content/uploads/2016/10/favicon-300x300.png
زیل نیوزٹیم چترال کے جانے مانے صحافیوں اور لکھاریوں پر مشتمل ایک ٹیم ہے۔ جو کہ صحافتی میدان میں ایک نمایاں مقام اور نام رکھتے ہیں۔ ان کی ہمیشہ کوشش ہوتی ہے کہ خبر ہمیشہ سچ ہو اور اسلامی نظریہ اور نظریہ پاکستان سے متصادم نہ ہو۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Share This