تخریب کاروں کے ہاتھوں جیب ایبل پُل تباہ

ریچ(نامہ نگار)چترال ٹاون سے تقربیا160کلومیٹرشمال جانب واقع تورکہوریچ کوچترال کے دوسرے علاقوں سے ملانے والی واحدپل کوگذشتہ رات نامعلوم افرادنے آگ لگادی ۔یہ پل پہلے سے انتہائی خستہ حالت میں تھی

 

۔تفصیلات کے مطابق یہ پل  وادیٔ ریچ کے تقریبا1200سے زائدگھرانوں کوجیپ کے ذریعے دوسرے علاقوں تک پہنچانے کاواحدذریعہ تھا۔دوسری طرف پیدل راستہ بھی انتہائی کھٹن اوراستعمال نہ ہونے کی وجہ سے علاقے کے عوام مشکلات میں گھر گئے ہیں۔عیدکی چھٹیوں پرگئے افرادعلاقے میں محصورہوکررہ گئے ہیں کیونکہ رات گئے تخریب کاری کے اس واقعے کے بعدتمام گاڑیاں واپس جاچکی ہیں یاادھرہی کھڑی ہیں۔یاد رہیں  سردیوں سے پہلے علاقے کے باشندے چترال یامضافات سے آشیائے خودنوش اوردیگرضروریات زندگی  ذخیرہ کرلیتے ہیں انہی حالات میں پل کوجلادیناان کے مسائل میں اضافے کامزیدسبب بن گیا ہے۔علاقے کے عوام نے متعلقہ اداروں سے  پر زورمطالبہ کیا ہے ہیں کہ ہنگامی بنیادوں پر پل کی تعمیرکویقینی بنائیں تاکہ عوام کے مشکلات میں کمی آسکے۔

زیل نیوز میں شائع مضامین اور کمنٹس سے ادارے کا متفق ہونا ضروری نہیں
34420cookie-checkتخریب کاروں کے ہاتھوں جیب ایبل پُل تباہ

کالم نگار/رپورٹر : عطا حسین اطہر

http://zealnews.tv/wp-content/uploads/2016/10/favicon-300x300.png
زیل نیوزٹیم چترال کے جانے مانے صحافیوں اور لکھاریوں پر مشتمل ایک ٹیم ہے۔ جو کہ صحافتی میدان میں ایک نمایاں مقام اور نام رکھتے ہیں۔ ان کی ہمیشہ کوشش ہوتی ہے کہ خبر ہمیشہ سچ ہو اور اسلامی نظریہ اور نظریہ پاکستان سے متصادم نہ ہو۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Share This